Πες μου τους facebook φίλους σου

. . Δεν υπάρχουν σχόλια:

O Στέφεν Βόλφραμ (Stephen Wolfram) είναι ένας Βρετανός επιστήμονας ο οποίος έγινε γνωστός για την διάσημη Mathematica, ίσως την πιο πλήρη εφαρμογή για πολύπλοκους μαθηματικούς υπολογισμούς και όχι μόνο. Πρόκειται για έναν από τους λίγους επιστήμονες που προσπαθεί να κάνει την επιστήμη του προσιτή και ευχάριστη για τους άλλους. Το καινούργιο του παιχνιδάκι είναι το Wolfram|Alpha Personal Analytics for Facebook στο οποίο ο καθένας μπορεί να πάρει μια πλήρη ανάλυση του λογαριασμού του στο Facebook.

Κάνοντας ένα απλό sign in στην εφαρμογή και αποδεχόμενοι να συνδεθεί με τον λογαριασμό σας στο facebook (μην αγχώνεστε... το ίδιο κάνετε και για το online ταβλι όταν παίζετε και δεν αγχωθήκατε πολύ είδα), θα πάρετε ένα αναλυτικότατο report για εσάς το δίκτυό σας. Από αυτό το report έμαθα ότι παίρνω μόλις 6.4 Like ανά post μου (ελάτε ρε παιδιά... δώστε ακόμη κανένα) όπως 0.94 σχόλια ανά post (ήμαρτον.. πρέπει να ποστάρω τσόντες;;;). Μαθαίνεις ποια είναι η φωτογραφία που ανέβασες με τα περισσότερα Like ή τα περισσότερα σχόλια, ποιοι φίλοι σου κάνουν τα περισσότερα like στις αναρτήσεις σου αλλά και τα περισσότερα σχόλια.

Το ενδιαφέρον βέβαια δεν είναι τι θα σας πει για εσάς αλλά για τους φίλους σας. Για παράδειγμα έμαθα ότι 56,4% από τους φίλους μου είναι άντρες, 72,4% είναι παντρεμένοι και 80,2% είναι στην Ελλάδα. Σας δίνει τα πιο συνηθισμένα ονόματα των φίλων σας, εγώ για παράδειγμα έμαθα ότι το πιο κοινό όνομα των φίλων μου είναι Γιώργος, όπως επίσης και τους φίλους με τους οποίους έχετε τους περισσότερους κοινούς (ρε Κώστα 183 κοινούς; δεν ενώνουμε τους λογαριασμούς μας καλύτερα;). Μάλιστα, περίεργο για ένα τόσο σοβαρό εργαλείο, μου έδειξε ότι στο facebook είμαι γεμάτος από Λέοντες, Καρκίνους και Αιγόκερους, ενώ πολύ λιγότερο από Τοξότες και Παρθένους.
Αυτό εξηγεί πολλά για το timeline μου! Είναι βεβαια αυτονόητο ότι τα στοιχεία που εμφανίζει για τους φίλους σας είναι αυτά που οι ίδιοι σας επιτρέπουν να δείτε. Επίσης πατώντας πάνω στο όνομα του φίλου σας μπορείτε να δείτε μια (μικρότερη βέβαια) ανάλυση για τον ίδιο...!!!

Θα μου πείτε τι είναι αυτά; Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας; Σίγουρα θα μπορούσαμε να ζήσουμε και χωρίς να τα γνωρίζουμε. Μην ξεχνάτε. Το θέμα δεν είναι τι ξέρουμε. Το θέμα είναι να μπορούμε να ερμηνεύσουμε αυτά που ξέρουμε.

Σημείωση:
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι μέρος της WoframAlpha, μιας μηχανής αναζήτησης γνώσης η οποία δυστυχώς δεν είναι ακόμη διαθέσιμη για ελληνικούς όρους. Πατήστε το link και παίξτε λίγο. Αν θέλετε μάλιστα κάποιες ιδέες για το τι μπορείτε να αναζητήστε, σας έχει και παραδείγματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου